tisdag 26 april 2011

Look look no sock

9 kommentarer:

Spader Madame sa...

Looking good!

Camillas dagar sa...

Oj, här är det strumpor på... Lite kallare i dag tyvärr.

Omentjej sa...

Jag gick barfota uppe vid stugan (oplanerat) men marken var torr och varm. Helt otroligt!
Fina skorna, undrar om de funkar på svällande mammafötter?

Librarybeth sa...

Spader Madame: indeed it does!!!

Camilla: barfoteväder här!!

Omentjej: Tack, mina Torpatofflor! Hittade på nätet... men nej jag skulle inte ha kunnat ha dem när jag var på G med bebis... fötterna blev något nummer större minst sagt!

Linda sa...

Wooohooo...härligt!

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt härligt, sånt gillar jag :)

frk F sa...

Wonderful!!

IngelaMollly sa...

Då skulle du läsa om sockarna jag tipsar om! ;-) Najs look!

Librarybeth sa...

Linda: så länge det varar!

Husfrun: jag också :)

frk F: kommer det att funka imorgon...

Molly: såg dem! toppen!