söndag 24 april 2011

Så blev den - påskdagen

Aha, påskdagen är snart slut!
Jag trodde att jag skulle göra något nyttigt i trädgården; det gjorde jag också. Jag premiärslappade på uteplatsen, vilstolen helt ok inför summer 2011.
Jag trodde att jag skulle löpa en mil; det gjorde jag också... kanske. Jag sprang en utmätt runda men RunKeeper säger något annat! Meh!
Jag trodde att jag skulle bli svinirriterad när jag sprang terräng; det blev jag också. Haha. Men det gick över när fick springa uppför, då orkade jag inte vara arg längre.
Jag trodde inte att jag skulle baka men se - det gjorde jag. Svinnyttiga LCHF-kex med massor av frön. Och frön och nötter det är rätt dyrbart i inköp. Man får lov att käka som en fågel...

4 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Äter du efter LCHF?

Librarybeth sa...

Husfrun: mitt svar får bli nja, testar mig fram, inte totalt renlärig men har minskat ned på pasta, ris och bröd. Havregrynsgröten har jag inte släppt t ex.

Camillas dagar sa...

Men då har du ju inte bara slappat i påsk... :)

Mrs J sa...

Men blev kexen goda också då, och inte bara svinnyttiga? Borde jag testa?