fredag 15 april 2011

Mavala Blue Curacao




















Har du sett Mavalas toppenfina färger för vår och sommar 2011? HÄR hos TotalBeauty ser du dem toppenbra.
Blue curacao fick följa med hem idag och känner jag LackLibby rätt kommer de andra kulörerna snart följa tätt efter. Mycket fina allesammans och Mavalas små flaskor är suveräna, lacket hinner inte bli dåligt, man hinner använda innehållet innan dess! Håller bra tycker jag också att Mavala gör.
Blue curacao ser så härlig ut att jag vill klunka i mig kulören... har du hört sången om Fröken Klack?
Hon åt och drack. Nagellack... glubb glubb

7 kommentarer:

Mrs J sa...

Men åh, iih! *Flämtar likt Meg Ryan i en mycket klassisk filmscen*

IngelaMollly sa...

Ursnyggt men varför kan du inte dricka lite mer hälsosamma drycker? ;-) Tack för chokladen!

mamma P sa...

Snyggt! Måste nog ta en tur till en lackhylla i närheten och spana in vårsnyggingarna!

Fliselin sa...

Ha ha ha, har redan köpt Waikiki Orange. Lacket fick dock inte följa med till Spanien. Orkar inte hålla på och fixa med naglar här. Lillprinsen är kräksjuk så idag softar vi och jag har gjort en exkursionsrunda på orten vi anlände till igår. Hoppas på friska barn imorgon! Ha det bra i London.

Librarybeth sa...

Mrs J: haha! I want what she is having......

Molly: haha, jag vet - det finns nyttigare! Hoppas du gillar smaken!!!

Syster Y: tycker jag!!!!

Fliselin: den vill jag också ha sooon!! Hoppas alla dina kids mår fint - snabbt så ni får njuta av Spanien - med eller utan Waikiki!!! :D Ha det superbra!!!

Carina (ToatlBeauty.se) sa...

Blue Curaçao är ett så fint lack :) Gillar det starkt!

Carina (TotalBeauty.se) sa...

Haha slant visst med fingrarna.... stavade fel på mitt eget domännamn ;)