måndag 18 april 2011

Det får bli en måndagslista!




♥ Bäst idag; vår långa lunchsittning på en liten oansenlig restaurang i China town. Gudomligt god mat och en mysig stund för familjen.


♥ Roligaste shoppingvalet bland tjejerna; HM - alla ville dit!!! trots att det finns hemma.... nåja, lite hippare var det kanske här (billigare också insåg jag).

♥ Högsta musiken; Topshop - jag önskade att jag hade mina öronproppar avsedda för popkonsert med mig!

♥ Läckraste librarishblusen inhandlad på Topshop - nööööjd Libby.

♥ Flest svenskar; inne på butiken där man kränger Converse!

♥ Mest oväntade; sprang in i väninnan med familj på Regent street!

3 kommentarer:

Omentjej sa...

Jag får sådant Londonsug att jag är beredd att ta första bästa ryanair & bara åka över dagen om så vore. Maj gadd vad jag älskar den staden (mkt mer än NY).
Ha det fortsatt underbart!!

Spader Madame sa...

Låter som en toppenmåndag, I tell you!

Librarybeth sa...

Omentjej: London är fint men man kan bli tokig av trängseln..

Spader Madame: ja, den skiljer sig från andra måndagar ;)