söndag 3 april 2011

Kampanjdags

Jag har två kampanjer på gång:
kampanj nr 1:  förbruka samtliga av alla små pröva-på-prover som jag samlat på mig och hamstrar i badrumsskåpet. Ni vet, pyttesmå burkar med lotion och duschkräm eller inplastade prover med hårschampo. Och tvättar man håret står man ju oftast i duschen. Och i duschen har jag inget att öppna de där inbrottssäkerhetsinplastade provpåsarna. Alltså tar jag tag med tänderna och sliter. Ja, så nu har jag testat att skrubba munnen med schampo. Tror det var Schwarzkopf och något repair-grejs för Nordic hair. Funkar lika bra som såpa ifall man råkat säga något styggt och behöver tvätta munnen, för nu är sannerligen munnen renskrubbad. Lite rabiesvarning där men jag visste ju vad det berodde på så ingen anledning till oro.

Kampanj nr 2? Det är "men-träna-då-människa-du-har-ju-för-höge-farao-ett-Gbgvarv-att-tänka-på"

6 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Skicka över lite tränpepp till mig med är du snäll! Var hittar du den där käcka träningsrösten?

Fliselin sa...

Snart måste jag också byta träningslokal mot löparspåret, sonens fotbollsträning ökar frekvent så då får jag passa på att nyttja tiden. Jag har som tur (eller otur) inget GBG-varv att tänka på.
Ytterligare rapport: Väninnan köpte skor på fina butiken CasaNova. Fina keramikformar inhandlades på LemonTree. Vi kommer tillbaka! Tänkte själv; tänk om jag ser dig, då måste jag ju hälsa. Väninnan var imponerad av tips från "okänd".
Är söta tröjan och sjalen nya? I så fall, var har du hittat dem? Ser fint ut!Ska på en liten återlämnings-turné. Provar sällan i affär därav blir det detta besvär.

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag borde joina dig i kampanj 1.
Och i kampanj 2.
Ska vi säga så?

Anonym sa...

Joina oss på intervaller typ imorgon :)
Då har du kampanj 2 om i en ask.
/Karin

Librarybeth sa...

Molly: den käcka rösten kommer från appen RunKeeper, testa får du se!

Fliselin: hihi va kul! Roligt att det blev en fin helg! Har också hittat skor på CasaNova flera ggr. Knäppingsborg är fint! Tröjan kommer från....Åhléns, sjalen fick jag när jag fyllde, fr Sisters tror jag den kommer!

Husfrun: absolut!!!!!

Karin: vågar inte - ni är säkert vrålsnabba på intervaller och vill bara ha med mig för att spöa någon... :D

Camillas dagar sa...

Såna små burkar och grejor brukar jag packa ner då jag ska ut och resa, så det brukar inte bli så mycket som står och dammar. :)
Springa för Libby brukar väl inte vara något problem? Tänk så skönt att du är frisk och pigg så att du _kan_ och _får_ skutta ut på en runda. Härligt! :)
Kram!