onsdag 6 april 2011

Mästerkock på tv

Bänkade i tv-soffan just nu; gänget som är stormförtjusta i tv-programmet Sveriges mästerkock.
Det är kidsen som inte vill missa matlagningen, utmaningarna och att få heja fram sina favoriter. Deras engagemang är djupt, andra musikprogram eller danstävlingar fängslar inte hälften så mycket som detta matprogram med sina tre bitvis bistra domare.

uppdatering: ups. man får akta sig för att bara titta lite grann, man blir helt hypnotiserad av det här mat-programmet....

5 kommentarer:

Linda K sa...

det där känner jag inte igen alls...

IngelaMollly sa...

Har jag missat fullständigt men det bådar gott med så matintresserade barn! ;-)

Att ha det gott sa...

Jag håller med Gillar det här

Librarybeth sa...

Linda K: inte? ;)

Molly: ja, så kan de laga åt mig framöver...

Ha det gott: :D

k sa...

Just nu sitter vi här och ser det inspelade... Maken är mycket förtjust och följer slaviskt. Jag är också ganska road.:)