lördag 30 april 2011

Gyllene morgon!

Kyligt men ack så vackert, jag kutar en sväng tidigt.

5 kommentarer:

Linda sa...

Aaaah...låter härligt!

Villa Frejas bokblogg sa...

Härligt :)
Du är duktig.
Tänkte fråga dig om du har koll på bra skor? Jag som är reumatiker kan sällan jogga eller ta långa powerwalks men vill såklart ändå träna. Jag har hört talas om skor med rundad sula som gör att man effektivt tränar hela kroppen bara genom att gå. Man stärker muskler i rumpa, lår, rygg och får bättre hållning. Är det skor du har koll på?
Kram.

Omentjej sa...

Så vackert att man bli tårögd!

Mrs J sa...

Kallt och blåsigt här idag! Byter ut powerwalk mot dammsugning...

Librarybeth sa...

Linda: det var det!

Husfrun: jag vet vilka du menar, men har inte testat. Jag har endast löparskor, tror att du ska kolla med en riktigt bra sportbutik för absolut bästa resultat. När jag testat olika märken o. modeller törs jag köpa från webben. Vet inte om den där sortens sko är bra eller om det är bluff. Riktigt bra träningsskor för powerwalks är nog super att ha om man vill satsa på promenader! Kram, hoppas du hittar "din" sko!!!

Omentjej: jag njuter varje dag!

Mrs J: nytta och nöje på samma gång!