tisdag 22 mars 2011

Speechless eller?

Oj, en hel dag utan ett ord här på bloggen. Det var inte dåligt med tanke på hur snacksalig jag kan vara...
Jag lyckades komma ut på en runda efter jobbet. Alltså en löprunda - ingen barrunda.
Iiih, vad seeg jag kände mig. Klockan visade att det inte gick långsammare än annars men jag kände mig så där tung. Obra.
HurtBeth säger att nåja, det kan ju inte vara roligt jämnt. Hur skulle det se ut?
SurBeth säger jo, det kan det visst va, roligt alltså. Och nu vill jag ha nya skor.
Rent mentalt var det bra att springa runt men på skalan för lätthet och spänst blir det inte många poäng idag.
Man får vara glad för det lilla.
Och det där sista kom från HurtBeth.

3 kommentarer:

Petra sa...

Skönt att du sprang ändå.

Tack för info i tidigare inlägg.

IngelaMollly sa...

Tänk så roligt vi skulle ha det; jag är också talför ;-) Har utmanat dig och hoppas du har tid o lust.

Librarybeth sa...

Petra: japp, löpning känns bra även om man är seg ibland...

Molly: tänk, det tror jag också! Utmaning - jag är på!