måndag 14 mars 2011

Inte bara clogs på hjärnan


Mannen har fått hem ett litet blad om Lidingöloppet som jag bläddrar lite förstulet i. Han sprang det i höstas och nu skickar de info där alla ser väldigt pigga ut på bilderna.





Och så får jag idéer. Tänk om man skulle...? Typ anmäla sig. Lite grann.
Fast åååh, det är ju så många backar sägs det. Men inte rötter, va? Mannen, visst var det inte så där sjukt mycket rötter och stubbar?
Har jag sagt att jag hatar rötter när jag lubbar? Att jag förresten inte är en terrängtjej?


Hmmm. (tänker)... man är väl inte sämre än att man kan ändra sig. Typ lite.
I så fall vill jag ha nya skor. Jag är beredd att klicka här. Precis när som helst.

12 kommentarer:

Petra sa...

Du är galen? Skall du anmäla dig. Hejaheja dig isåfall.
Kram

Anonym sa...

Klart du ska springa!!
Jag har anmält mig till 30 km.
Sprang 15 km i fjol.
Man lever bara en gång ;-)

Fliselin sa...

Terrängen är grym och ja, det finns nog rötter, sprang en stafett där för några år sedan. Kan fortfarande känns blodsmaken i munnen... Men på den bara, heja, heja!

Anonym sa...

Det vore intressant.
Har funderat liiiite själv på det sedan en bekant klämt ur sig att hon kanske skulle springa lidingö i höst.
Ska suga lite till på det :)
/Karin

Sara sa...

Klart du ska anmäla dig!

IngelaMollly sa...

Har du klickat än? ;-)

Mrs J sa...

Löpning är inget för mig, men orientering var hyfsat kul. Tror du att maken vill veta om nästa danskurs INNAN jag anmäler honom? Han har ju ändå inget val!?

Camillas dagar sa...

Jooo, så klart du ska! :)
Kom igen nu!
Jag "straffade" mig själv med att anmäla mig både till Kortvasan och Tjejvasan nästa år (dagarna efter varandra), men det är det ingen som vet förutom du. :)
Klicka nu!
Kram!

Camillas dagar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Camillas dagar sa...

... och du - du kan ju gå lite emellanåt, om det blir för jobbigt.
Och OM du anmäler dig, kan du ju typ fira redan nu med nya skor...

Librarybeth sa...

Petra: ja, lite galen ;)

Miasvardag: du har så RÄTT!!!!

Fliselin: haha :D

Karin: mm, vi tänker på't liite till ;)

Sara: mmm, känner för det :)

Molly: nä, inte än! :)

Mrs J: nä, anmäl bara! ingen ångervecka!

Camilla: ja, vad är det att älta!! :) Tack för support! Man kan ju faktiskt gå om det blir alldeles för motigt! (fast det vill jag ju inte, gå alltså. det blir till att träna som 17!)

Omentjej sa...

Wow, coolt, det fixar du!! Jag hejar på dig!