lördag 5 mars 2011

Jeans big no no

Nej, det gick inte den här gången heller. Inga jeans med hem idag, endast två linnen från Gina Tricot som ramlade omkring så ensamma i en liten, liten påse. Det här med jeans är och förblir svårt för mig.
Skam den som ger sig men nedpsykad känner jag mig efter en svettig kamp i några provhytter. Vi satsade istället på både härlig fika och god mat.
Lördagkvällen får fortsätta lugnt och fint innan det blir tv-sittning med Downton Abbey här. Det kan behövas som avledande manöver när jag ältar alla jeans som o-passar på mig.
Inte ens att torka spisen blank hade en lugnande effekt på mig denna gång.

6 kommentarer:

Petra sa...

Jeans är alltid svårt atthitta.

k sa...

Ja, jag håller med. Jeans är inte lätt. Jag har liksom gett upp jeans och säger att jag inte gillar dem (så är det jag som gjorde slut först s a s). Linnen är ju aldrig fel och inte heller Downton Abbey!

...med näsan i en bok... sa...

Jeansshopping är inge kul...för att inte tala om provhytter och deras härliga belysning

frk F sa...

Jeans - ett otyg!

Fliselin sa...

Det är synd om dig nu! Jag var övertygad om att du skulle lyckas med den uppbackningen och alla förberedelser... Jag har ännu inte använt mina jag köpte. Det var en lång process innan de inhandlades, säker ett halvt år sedan jag provade dem första gången. Utgick från ett par favoriter och försökte hitta ett par liknande, hoppas att de blir lika bra.

Du får ta nya tag när andan faller på!

Librarybeth sa...

Petra: jag kämpar på.

k: jag är också inne på att göra slut ;)

med näsan...: exakt! därav min frustration...

frk F: ja! de matchar inte upp till min personlighet helt enkelt haha

Fliselin: tack rara du. Tänk jag trodde också att det skulle bli ett par med hem men icke! Samma för mig, har också laddat i månader. Nya tag it shall be!!!