tisdag 1 mars 2011

Favoriter

Det är favoriternas vecka denna vecka according to Frida. Utmärkt tema som passar denna blogg som recyclar garderobsgömmorna om och om igen. Här är Libbys rapportering för måndag och tisdag!
Storfavvo; jeanskjol, jeanskjol, jeanskjol. Så bra plagg och de finns i så många olika härliga utföranden, man (jag) vill ha dem alla. Tror jag fastnade ordentligt när mina kids var riktigt små och jag upptäckte att jeanskjolen pallade med sandlådan och kladdiga glasshänder. Annan storfavvo; klänningar! Och vinterväder hindrar inte klänningsfantaster. Dagens en riktigt gammal historia men den hänger med.

6 kommentarer:

Petra sa...

Najs som alltid.

IngelaMollly sa...

Du är alltid som himla fin; och håret ska vi bara inte prata om! Kram tbaka!

Fliselin sa...

Trevligt att höra lite om kläderna! Jag skulle vilja se ytterkläder någon gång. Är det kappa som gäller till klänningarna? Har själv inte lyckats få ned vinterkappan från vinden så jag är inte helt nöjd med ytter-utstyrseln som allt för ofta besår av dunparkas, ibland när kjol/klänning är på med vindbyxor till för att klara transporten. Tjusig, nej inte alls!

Camillas dagar sa...

Jag gillar jeanskjolar! Och klänningar! Stilig som vanligt är du i alla fall.

Mrs J sa...

Gillar också klänningar och jeanskjolar :-)

Librarybeth sa...

Petra: nu niger jag fint :)

Molly: min hårkvast är ombytlig, nåt slags krull blandat med rakt, men vi kommer överens numera.. ;)

Fliselin: íbland kappa men oftast ngn duffelliknade.. äh, nä den är nog mer en lång jacka typ. Skiiitgammal. Tänker skaffa ny hela tiden men köper bara vårjackor. Kan visa lite ytterkläder vartefter. Vad rar du är som frågar!!

Camilla: ja, vad är det som är så härligt magiskt med jeanskjolar? Och tack vad rar du är.

Mrs J: man vill som sagt ha fler! ;)