torsdag 10 februari 2011

Oj, nu känns det lite motigt här

En tröglista
  • fick gå ner med Vera-cykeln i källaren sent i går, f'låt Vera, jag tog ut våren i förskott (som vanligt)
  • snön yr utanför fönstret (ameh!)
  • jag hittar inte den randiga HM-tröjan som finns med i ett utskick men ingenstans att köpa
  • jag har idétorka vad gäller barnkalaspresent som måste inhandlas i dag efter jobbet
  • känns som att kaffe skulle sitta fint - pronto - men det är så långt till caféet
  • det är oxvecka nr 9 i baklängesräkningen - är vi i halvlek nu? nej

6 kommentarer:

Dorothea sa...

Men snart är det helg - inte så dumt eller hur?

Camillas dagar sa...

Själv är jag ganska glad över snön, men det törs man nästan inte säga till alla som är less på snön.
Jag vill gärna kunna träna ett par veckor till nu inför Vasan, sedan får det bli vår. Okej?
Kram!

Käthe sa...

Jag hoppas så att snön inte kommer hit ner. Det ska ju vara vår nu!

Librarybeth sa...

Dorothea: så sant - det är ju BRA!

Camilla: okejrå, du får väl lite snö då ;) träna på! så kör vi vår sedan!!

Librarybeth sa...

Käthe: tror att allt ramla ner här!

Omentjej sa...

Bra att sätta trögheterna på pränt ibland, så kan man stryka dem eftersom.
Idag är det strålande väder igen och det är ju faktiskt inte så långt kvar till våren är här på riktigt! :)