söndag 20 februari 2011

Ett sånt där corny löpinlägg

Halleluja!
Kan inte hejda mig men lordi, lordi me! Finns det något häftigare än att drabbas av löparflowen typ?! Hade ny musik i lurarna idag, nja. Ny och ny. Bara andra låtar med Madonna men vilken skjuts det blev. Jag blev så sprallig att jag till och med fick för mig att köra intervaller - bara så där! Det har aldrig hänt förut.
Sedan kutade jag runt. Var bara ren tur att jag inte började skriksjunga med i låtarna, bäst man håller sig till uppförsbackar så att man får koncentrera sig på flåset och inte springa runt och flaxa med armarna och hojta till musik som bara jag kan höra.....

On and on, the beat goes. On and on 'Cause I know exactly where to get that. Did you get that? Let's go, beep beep, gotta get up outta your ...

9 kommentarer:

Sara sa...

Åh, känslan när man kommer in i löpflowet är verkligen härlig.

Frida sa...

tjoho, älska löpflow!

Linda sa...

Ha ha...så länge man inte samtidigt gråter i ren eufori på grund av endorfinkicken ;)

Camillas dagar sa...

Wow, du är ju hur stark som helst! :)
Heja dig!
Visst hade du något lopp bokat till sommaren?

IngelaMollly sa...

Det är så härligt att hamna i sådant flow!

Anonym sa...

Du är så duktig!
Jag är djupt imponerad och kanske liiiite avis, på ett bra sätt.

Hm...det där flowet infann sig inte på dagens löpartur, som inte blev så lång som vi hoppats. Sista bite gick på ren vilja. USCH. Sitter nu i soffan och är så d*****skt trött så jag vet varken fram eller tillbaks.
/Karin

Librarybeth sa...

Sara: ja, det är bara att njuta för man vet ju att det inte infaller varje gång...

Frida: milajki!

Linda: sant! gråt och lovsång - då är blir man nog tagen för att vara duktigt snurrig ;)

Camilla: bara Göteborgsvarvet än så länge... ja, och Tjejmilen förstås men jag går och lurar på lite annat också..

Molly: ja, det är ett bra slags flow! :D

Karin: tack vad rar du är! Men som sagt det där flowet kommer inte varje gång! Men kors vilken fin belöning det är när det väl finns där emellanåt. Det du beskriver hör dessvärre också till löpningens underbara värld! Jag hoppas du finner flow - snart!!!

Mrs J sa...

Jag hittar mitt flow i dansens värld, när man lyckas musikanpassa på ett ovanligt perfekt sätt :-)

Anonym sa...

då är man verkligen lycklig! löpflow - hejja!