söndag 13 februari 2011

Libby bläddrar i dagens blad

Läser DN och myser åt bra nyheter. Här är mina 3 bästa idag;

  • Egyptens folk och deras seger tillsammans, måtte allt gå bra nu.
  • Alla som demonstrerar - italienska män och kvinnor - tillsammans mot Berlusconis vridna kvinnosyn! Heja, heja!
och så en rolig fast inte helt ny nyhet, i avdelning fåfänga och konsumtion
  • Converse  + Marimekko fick mitt planerade inköp av hallonröda låga Converse att svaja något. Kanske man vill ha ett par med Marimekkoblommor istället?

5 kommentarer:

Petra sa...

Spännande kombination på skor. Kan ju säga att jag genast vill ha.

frk F sa...

Ja, jag läste också om dem. Ojoj, det högg till i skointresset. Nästan så att de nya clogsen ligger i farozonen...

Lisa sa...

Blev också intresserad av marimekko-converse när jag läste tidningen till frukost.

Käthe sa...

Marimekko-blommor låter finfint!!

Librarybeth sa...

Alla: skulle sitta fint på fötterna!