fredag 25 februari 2011

Maskinerna är våra vänner

Inte nog med att min telefon lagt av och jag inte kan bestämma mig för vad jag behöver/vill ha (förslag mottages tacksamt) nu är jag utan kamera också.
Den har stortösen tagit med till farmor och farfar. Så någon dagens kan bli svårt att få till - ja, fotomässigt alltså. Men ni klarar er utmärkt kära läsare utan mitt recyclande av mina arkeologiska garderobsgrävningar så det ska nog gå bra.

Vad som är värre är att nu ska maken till farmor och farfar också och han tar med sig laptopen.
Ja, det är hårt att vara Libby nu för tiden. Hon blir lämnad ensam av alla, inklusive maskinerna.

4 kommentarer:

Petra sa...

Hoppas att du får till kameran snart för jag vill snart se dagens inöägg med ett fräckt nagellack.

Fliselin sa...

Nämen hur tänkte du nu? Hur tror du att vi ska klara oss? Det är ju verkligen kul med de arkeologiska utgrävningarna mm, nu blir det abstinensbesvär. Måste gå och köpa choklad eller annat ...

Librarybeth sa...

Petra: vet inte hur det ska gå till, jag sitter här med lilla V:s mobil och den kameran är rätt kass...

Fliselin: haha, vad kul du är! Ja, det blir nog bra med choklad istället. De arkeologiska utgrävningarna ligger som sagt nere för ögonblicket :D

Camillas dagar sa...

Åh, nu börjar jag förstå vad som händer här. Farmor och farfar alltså. Alla fyra...
Jag tycker att du ska passa på att njuta av egentid i alla fall, snart är de hemma igen.