fredag 8 januari 2010

Man kan väl ändra sig

Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig; jag har just gjort något jag inte trodde att jag skulle orka; jag har sett nästan ett helt Let's dance-program. Det har aldrig inträffat tidigare, för att vara helt ärlig så har jag aldrig tittat på det programmet förut. Det har liksom inte blivit av, för jag har verkligen ingenting emot dans eller underhållning. Det är bara så tröttsamt med alla poäng och tyckanden och sedan allt märkligt engagemang i alltihop. Men nu! Nu har jag sett nästan ett helt program och det gick ju bra. Jag tycker att alla var duktiga (vad de måste ha tränat!) och programledarna var snälla och inte för tramsiga. Jag fnissade och skrattade åt alla lagomknasiga skämt och så blir jag lite generad ibland, det är en liten egenhet jag har när jag ibland hamnar framför den här sortens underhållningstv. Jag är säkert inte ensam om det.

Jag måste liksom hålla för ögonen eller titta bort. Det är lite svårt att förklara varför, särskilt nu när alla var så duktiga och bra. Varför jag tittade? För att heja lite på Birro så klart.

Inga kommentarer: