torsdag 26 juli 2012

Torsdagens

Så mycket lättare det är när det är denna årstid!
Det är ljust, man behöver inte dra på sig lager av kläder, man kan sitta ute och äta sin frulle.
Och som alldeles nyss, jag plockade hallon till frukosten och så lite ruccola till min macka.
Jag har svårt att föreställa mig X antal månader framåt. Hur är det nu igen? Det är nattsvart utanför fönstret och kallt. Man kämpar för att bli vaken. Det är trögt att komma ut och springa på vardagarna för att dagen tar slut så fort och... djisus. Säg åt mig att sluta!

Dagens; top Simple, byxa från Weekday, skor Tiamo.

4 kommentarer:

bibbaeva sa...

Sluta genast! Nu är det en dag i taget som gäller! Basta!
(skriver hon som redan oroar sig så in i hoppsan över det faktum att jag snart inte får vara kvar på bibba!)

Carina sa...

fining

Camillas dagar sa...

Hm... våra mördarsniglar länsade hela vår odlingslåda... ruccola, rädisor och vanlig sallad försvann. Gissa om jag blev sur.
Egen skörd är lyx!

Librarybeth sa...

bibbaeva: lovar att inte tänka på hösten!

Carina: tack!

Camilla: :( isch vad trist! det är verkligen mysigt att hämta egen skörd (som Mannen odlat ;))