onsdag 25 juli 2012

Släpp ut mig

8 kommentarer:

yllet sa...

Fast på biblio?

Nickan sa...

Hejsan. Synd med ditt fängslande fönster. Men naglarna var fina. Har ju 4 dar kvar av ledigheten. Läser bok, gör decopage, umgås med barnbarn med andra ord : jag har det helt underbart härligt. Kram vi ses snart .

Librarybeth sa...

Yllet: kan man lugnt säga...

Nickan: fortsätt softa, ses snart!

Fliselin sa...

Vad är det för snyggt lack du har? Stiligt, fast illa att vara fängslad på bibblan!

Camillas dagar sa...

Jag skulle gissa på ett lager Mavalas "Platinum Mable" här... ;)

Librarybeth sa...

Fliselin: lacket kommer från Gina tricot!

Camilla: en mycket bra och kvalificerad gissning, Camilla. Men denna gång har jag varit "otrogen" mot favoriten Mavala... ;D

Fliselin sa...

Har kollat in lack på Gina idag, är det guld/silver lacket du har?

Librarybeth sa...

Fliselin: Silver! Sitter riktigt skapligt måste jag säga!