onsdag 4 november 2009

Högtidsstund


Snart kan jag bänka mig i tv-soffan. Nytt avsnitt av True blood, jippie. Missade dock ett avsnitt när det var Paris som gällde. Och jag har varit en sådan busy woman varje vardagkväll och hela tiden tänkt; nu ska jag titta på svtplay, nu ska jag titta på svtplay. Denna underbara lilla finess på svt.se där man kan kika på avsnitt och program som man missat eller bara vill se en gång till.
Med andra ord kommer jag se kvällens avsnitt utan att vara uppdaterad.
Men någonting säger mig att det kommer att gå fint. Såååå komplicerad är inte handlingen. Oj, nu måste jag rusa.
(maken pysslar med 117 olika delar för att bygga inköpt garderob - arbetet verkar flyta, inga hårda ord har sagts om IKEA - än.)

2 kommentarer:

jenny sa...

True blood är den enda serien jag följer... på svtplay såklart... det är toppen! Kul att du trivs på nya jobbet. /Jenny

Librarybeth sa...

Mmm. Förresten senaste avsnittet av True blood krävde faktiskt lite uppdatering! Fast det kändes småläskigt så jag får se om jag kollar in det på svt/play....
Och tack för kommentar!!!!