onsdag 7 december 2011

Beröm

Träna, träna knäet mitt!
Vilket bl a innebär tåhävningar - lugnt, fint och stadigt på en liten platta som ska simulera ett trappsteg.
Och har min sjukgymnast sagt att jag ska göra tåhävningar - då gör jag det. Minst 30 st för det står det i pappret att jag ska göra.
Med full koncentration för det här knäet ska snart (hoppas jag) gilla det här med löpning.
Då gick min sjukgymnast förbi och såg nöjd ut.
- Det var ena stiliga tåhävningar du gör, sa sjukgymnasten.
Så om jag nu suger på det här med saffransskorpor så är jag baske mig en j-l på det där med tåhävningar.

5 kommentarer:

mis(s)match sa...

heja heja!

Anonym sa...

Tåhävningar är bra för löpningen har jag hört.
Hejaheja!
Karin

Librarybeth sa...

mm: skönt med en egen hejarklack! :D

Karin: ja, det har jag också hört, låt oss hoppas att det stämmer för jädrar vad jag tåhäver mig!

Camillas dagar sa...

Ha ha... :) Ja, jag känner igen det där lite då jag tar prover. Jag har ju så fina ådror... hi hi...
Kram och duktigt tränat. :-D

Librarybeth sa...

Camilla: fint med beröm haha!!