fredag 9 december 2011

I träningshallen

Joho, tåhävningar.
Många och tjusiga.

8 kommentarer:

mis(s)match sa...

Bätter inomhus än utomhus just nu

Camillas dagar sa...

Jag besökte också gymmet i dag på förmiddagen. :) Inga snygga tålyft för mig, däremot fick armarna sig en rejäl omgång.
Gym-Libby ser bekväm och bra ut tycker jag.

Vesnas vardag sa...

Du jobbar på vaderna, snyggt. :)

Anonym sa...

Nytt rehabgym eller vårt lilla minigym!?

Librarybeth sa...

mm: japp - mycket bättre!

Camilla: tycker du det?! jag har lovat mig själv att fortsätta på sånt där gym... ;D

Vesna: :D

Anonym: ett rehab inte vårt lilla!

Camillas dagar sa...

Variation av träning är bra för kroppen säger de kloka. ;)

Librarybeth sa...

Camilla: ja, och de kloka ska man ju lyssna på!

Anonym sa...

Hej & hå, träna på! Du får extra stilpoäng för tåhävningarna! Annika