fredag 9 december 2011

Nu måste vi planera

Fliselin kommer med den högaktuella frågan vad gäller tema... vad ska vi ha nästa vecka?
Törs man ge sig på ett vitt tema? Det är ju Lucia nästa vecka som om man vill kan man ju traskar runt i ett lusselinne.. ialla fall på tisdagen... Man skulle kunna göra det lite enklare för sig och säga ljusa toner... eller då kanske man fegar...?
Vad har vi mer? Få se ett axplock här ur alla fina förslag.... spets och brodyr har också varit uppe liksom "finstassen" som man dressar ned....
Och sportigt - ah! Det kommer man säkert vilja ha efter jul och nyårsfestandet! :)
Eller behöver ni jullov från temat?

7 kommentarer:

Fliselin sa...

Hallå! Inte fega nu! Gärna vitt och nära släktingar! Jullov tar vi väl när det blir jullov på riktigt?!

Frida sa...

Ja, jag har ju varit mkt dålig på veckans tema. Men vitt är ju fint! Behöver ju inte vara helvitt!

Garderobenmin sa...

Vinterpastell?

mis(s)match sa...

Säger som liten! Vinterpastell åt det vitare hållet!

Camillas dagar sa...

Vitt är ju superfint. Jag ser fram emot era outfits. Själv ser jag ut som ett levande spöke i vitt. :/ I alla fall vintertid.
Men med grönt tema kom gröna gräsmattor, så nu hoppas jag att vitt tema lockar fram massor av snöööö!

Vesnas vardag sa...

Vitt blir bra, även om jag som Camilla ser ut som en albyl i färgen. :P Bjuder på det och hoppas på mutcho snö.

Librarybeth sa...

Fliselin: :D exakt inte fega ur!!!

Frida: nä - helvitt behöver det ju inte vara!

liten: vinterpastell - det är bra!!

mm: its a deal - mm!!

Camilla: ja, det är ju en marig färg... vitt..

Vesna: men då testar vi det!