fredag 9 december 2011

Cruella och jag


fast vi delar inte samma tänk när det gäller frisyrer
 Jag visar fler bilder på Kappan för Mannen.
Hiss eller diss - Mannen? frågar jag.
Är det inte lite Cruella de Vil över den där? säger Mannen.
Meh! Han gjort det förr och han gör det igen!!! Kommer med intressanta kommentarer kring kläder och outfits. Och denna gången undrar jag om jag inte har bevis. Det är Disneyfilmer som är hans referensramar när det gäller sagda ämne.
Mannen! säger jag (lite lagom skarpt). Sedan inser jag ju att han har rätt! Och Kappan blir ännu snyggare!
Köp den som julklapp säger Mannen. Jag vet i alla fall vad du ska få, fortsätter han.

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Haha... Maken är en rolig filur! :-D

Vesnas vardag sa...

Min kommer också med udda kommentarer. Han tyckte dock att det var coolt med disco vecka. ;) Kappan är läcker och lyxig, den blir en finfin julklapp.

Librarybeth sa...

Camilla: :D haha, jag kan bli tokig av hans referensramar... och full i skratt!!

Vesna: aha - disco minsann!!! :D jaa, kappan, kappan!!!