söndag 11 december 2011

Bok & choklad - such a nice combo

Men så fort tiden går!!! Vi har redan kommit till sista utlottningen i Libbys adventstävling! Så otroligt roligt att ni är så många som vill tävla - det får bli två vinnare nästa söndag!!!
Om du vet vilken boktitel du önskar vinna - säg det i din kommentar! Annars som vanligt, du lämnar en kommentar här och får gärna tipsa vidare om tävlingen, på nätet eller IRL. Lycka till!
Psst och har du läst boken? Ge den till någon annan och smäll i dig chokladen!

17 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Att vinna en bok är ju det roligaste som finns - jag är på. Har inte läst någon av dem så jag blir glad oavsett. Håller tummarna att jag vinner ;)

Fliselin sa...

Åh! Ja då var det dags igen! Har inte läst boken "de som kväver" Vinner den gärna!

pralinen sa...

klart jag vill vara med - bok och choklad :-)

...med näsan i en bok... sa...

Åh, jag vill verkligen vinna Tusenskönor! Har läst Askungar - älskade, och har Änglavakter hemma. Saknas bara Tusenskönor;)

Akan-Kakan sa...

Å, mina två favoritsaker i världen! Näst barnen, förstås. Jag vill hemskt gärna vinna. Har inte läst någon av böckerna, så vilken som vore rolig att vinna!

Anonym sa...

Jag är gärna med igen.
Vill gärna vinna Tusenskönor och självklart chokladen med =)

Ha en bra vecka!
/Mia O

Hallin sa...

Åh, har läst den fantastiska En halv gul sol och skulle gärna vila vinna De där som nästan kväver mig!

Anonym sa...

Åh, detta vill jag vinna! /Johanna

Anonym sa...

Vill gärna vinna något av bok- & chokladpaketen! Håller en tumme... Annika

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, choklad och böcker Mmmm...
Agnes

mis(s)match sa...

Jag deltar gärna i tävlingen oxå denna gång!

Camillas dagar sa...

Åh, jag är gärna med. Jag har inte läst den vänstra boken. :)

NickanStickan sa...

Självklart vill jag vinna choklad och bok till jul.
Det vore ju jätte kul.
Kram

Love och Vanja! sa...

Testar lyckan igen!

Lisa sa...

Jag är med har inte läst nån av böckerna!

frk F sa...

Jag är med, choklart!

mamma P sa...

I sista sekunden, som vanligt:) Jag är med!