torsdag 8 augusti 2013

Blommigt värre

 Miss Li för Indiska-klänningen eller ska vi kort och gott kalla den för den blommiga - får stanna. Jag körde den genom familjens hiss/dissprocessor och den fick tummen upp.
- Oj, sa Mannen, den vill jag se på innan jag säger något. Mannen som förstås trodde att det var ett reafynd, att klänningen var något som blivit kvar och som jag är tokig nog att gilla. Inget som ska tolkas som något negativt dock.
- Nä, riktigt så ligger det inte till kunde jag upplysa.

För övrigt; vilodag. Nej inte från bibblan, från löpningen.


9 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusig du är. Eva och jag såg ner du gick uppför trappan. Trevlig dag. Nickan

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Du klär i den!

Camillas dagar sa...

Jättefin på dig! Klart du ska behålla den!

hallinbloggar sa...

Men den är ju jättehärlig och den passar dg perfekt! Ibland är det roligt med lite galna kläder som man inte riktigt kan bestämma sig för under vilket epitet de går under : )

Kjersti sa...

Jeg må bare hive meg med i beundringskoret; du er kjempefin! Jeg synes du er så flin til å finne fine klær, og ikke minst til å kle deg i dem. Du inspirerer! :)

Librarybeth sa...

Nickan: :) tack!

Iwillnot: tack, bra att jag behöll den, var lite velig där...

Camilla: så fick det bli!!

Hallin: precis så var det med denna, Mannen undrade om jag kommer använda den inte bara tycka om den... Jag tänker göra båda :D

Kjersti: :D Åh, Tack Kjersti!

Vesnas vardag sa...

riktigt snyggt köp

Solrosfrö sa...

Wow! Den stod det Libby på - snyggt!

Librarybeth sa...

Vesna: tyckte jag behövde lite blommor!

Tant Blå: :D tack!