måndag 5 augusti 2013

Hej Trappan

Då flinar man upp sig i trappan då.
Oj, det kändes ovant, både att stå här och att inte har säckiga shorts på sig...
Om det har undgått världen så vill jag bara tuta ut att min semester är slut... och det är då jag kommer ihåg att jag har en "gottevecka" kvar som väninnan Kakan så fint döpte den till.
Jag har en vecka kvar....
dagens top från & Other stories, den lilla asymmetriska kjolen från frk åker på igen, lite bling från Vero Moda och clogsen behöver väl ingen presentation.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lika fin som vanligt. Ja nu är sem. Slut. Roligt i alla fall att ha ett mkt. bra och roligt jobb att gå till. Mkt trevliga medarbetare. Trevlig första dag önskar Nickan

Librarybeth sa...

Nickan: ja, visst är det så! Roligt jobb o trevligt folk - så det ska nog gå vägen ;D

Anonym sa...

Och semestern har varit underbar. Har gjort mkt roligt. Då känns det ännu bättre. Vi ses snart. Nickan

Camillas dagar sa...

Hoppas att första arbetsdagen gick bra! :)

Librarybeth sa...

Camilla: över förväntan!!!