lördag 23 februari 2013

Förra lördagen

Gjorde man något helt annat.



8 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Oj oj oj, då hade ni det varmt och skönt :)

Anonym sa...

Det ser verkligen inte helt fel ut. Hur var vädret? Grader, varmt?

Librarybeth sa...

Husfrun: ja, solen sken på oss!!!

miasvardag: 15-16 mitt på dagen!!! Jihoo! det var så gott!!

Anonym sa...

Mums! Jag älskar träden som leder upp mot Colloseum. Så vackra och så många.....Ja fast egentligen älskar jag allt med Rom, när jag tänker efter....Anna panna

Camillas dagar sa...

Så fint! :)
Rom står på min "to visit list"!
Helt klart! Jag älskar att besöka huvudstäder.

Librarybeth sa...

Anna panna: ack, jag blev också förälskad i stan... den var behändig också, en "liten" storstad. Hjärtat klappar väldigt mkt för London också. Och Paris!
Jaja... ;D

Camilla: Ja, Rom var verkligen fint!!! Samma här!

Akan-Kakan sa...

Gudars så underbart det ser ut! Note to self: Boka fler resor snarast.

Librarybeth sa...

Akan-kakan: underbart it was - bra. Boka! :D