torsdag 7 februari 2013

En himla bra deal

Mannen lovade tidigare i veckan (förra helgen?) att fixa musslorna till denna lördag. Jag lovade att fixa efterrätten, alltihop ska med till kompisar framåt lördagskvällen.
Jorå, Mannen fixar.
Nu kommer han på att det blir körigt när man kommer med tåg från huvudstaden och musslorna ska fixas på fredagen.
Aj aj.
Libby jobbar nära musslorna. Kan Libby hämta?
Njaaa, jag drar lite på det. Det var ju du som skulle fixa det där, jag ska ju handla till efterrätten.
Mannen kastar in "jag fixar kvällsmaten".
Njaaa, Libby drar på det lite, kontrar med "då ska det vara taco galore, inte basicvarianten".
Mannen vill gärna att Libby hämtar de där musslorna, han är beredd att handla efterrättsingredienser och som avslutning; Libby får springa medan han fixar käket.
Topp! Taget!
nöööjd Libby

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

hehe, bra där!

Camillas dagar sa...

Springa i snön?! Gick det bra???

Librarybeth sa...

i will not: jag hade en del på pluskontot!

Camilla: snålblåst!!