onsdag 6 oktober 2010

Onsdagens bara

Tuffast med onsdagskvällarna?
Det är att man knappt träffar kidsen och att man måste upp och iväg till jobbet tidigt på torsdagsmorgonen!
Slötittat på nån amerikansk tv-serie i soffan, via datorn eftersom jag missar konstant alla tider då avsnitten visas. Någon slags combo av rymden, agenter, katastrofrulle och klura-ut-vad-allt-går-ut-på. Och ständiga tillbakablickar, the Event heter den visst och hjälten är missförstådd, olycklig och jagad av både rättvisa och styggisarna. Någon som sett den?

5 kommentarer:

Pia Wester sa...

Kan du sluta vara så snygg varje gång man tittar in här! Får en annan att känna sig som en jädrans lumphög ju.....

Camillas dagar sa...

Håller med Pia! Snyggo!
Nej, det såg jag inte i går. Jag kollade på "Bonde söker fru" och äntligen "Greys anatomy". :)
Kram!

Librarybeth sa...

Pia: du är för rolig!!! :D

Camilla: pinsamt erkännande; har missat hela Greys anatomy, vilket är dumt! Känner på mig att jag skulle gilla det...

Thomas Tvivlaren sa...

Har inte hunnit kolla in The Event ännu men de ligger i kön... Är lite rädd för att det blir en redan-sett-upplevelse men det får tiden utvisa.

En riktigt bra ny serie är dock Boardwalk Empire. Gjorde av HBO, antihjälten och favvoskådisen Steve Buscemi i huvudrollen, handlingen utspelar sig under förbudstiden i USA, maffiatema...tja, behöver jag säga mera? :)

Camillas dagar sa...

Jag såg inte heller från början, men har plöjt igenom säsong 1 och säsong 2 under sommaruppehållet - nu har jag lite mer pejl på läget. :)
Finns på Tradera. ;)