tisdag 12 oktober 2010

Librarybeth in stereo

Klänning från Free Fashion Stockholm - så fin! Och fickor som man kan köra ner händerna i och gå runt och tralla.
Ser redan fram emot att få ha den en skön sommardag! Men varför vänta till dess? Jag drog över en kofta så fick den hänga med till bibban idag.
Så kär - att det blev Librarybeth in stereo idag. Testar att lägga en bild i högerkanten. Hmm, vilket är bäst?

Nu ska jag baka en kaka som blir bäst om den får stå ett par dagar före inmundigandet. Det blir precis lagom till torsdag det! Då går jag från bibban klockan 12! Sharp!

psst klänningen finns/fanns i Outleten!

7 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Åh så fin du är, den blå färgen är som skapt för dig ju!

Fliselin sa...

Jag var också sugen på klänningen men jag lyckades då att behärska mig. Nu när jag ser hur fin du blev kan jag ju ångra mig. Som tröst inviger jag en förtjusande jeanskjol som passar ypperligt!

Lisa sa...

Hmm, kan det hända att man får smaka kakan?

Pia Wester sa...

Jaha, så var du ursnygg i den också. Visste väl det. ORÄTTVIST.




;-)

Camillas dagar sa...

Jättefint! Jag var också sugen på att klicka hem den, såg hur fin den var på Omentjej.
Grattis till ett kap!
Kram!

Omentjej sa...

Åh vad fin du är! Lika snygg på båda bilderna! :)

Librarybeth sa...

Molly: tack, det var en chansning.

Fliselin: Åh, det glädjer mig mycket att höra!

Lisa: japp, den tar vi till kaffet!! :D

Pia: :D haha! den blev en superhit!

Camilla: ja - ett kap är rätta ordet! Är supernöjd!

Omentjej: klänningens förtjänst!