lördag 19 mars 2016

Ute på byn

Hej bloggen, här får du en dagens. Från provhytten eftersom jag fick för mig att prova jeans på Lindex.
Oklart varför, jag vet ju att byxorna där sällan eller rättare sagt aldrig passar mig.
Jag förstår mig inte på storlekarna för går jag upp i storlek för att få längd sitter de askass över häcken och runt midjan.
Jag lade ner allt, fokuserade på presentshopping till dagens födelsedagsbarn tillika ett av mina syskonbarn istället och det gick bättre...

dagens: byxa HM, stickat & väska Other Stories, skor Adidas, kappa Filippa K.

6 kommentarer:

Stefan sa...

Du ser bra ut med dom kläderna!

Marie sa...

Du ser fin ut där i provhytten! Tack för sällskap igår

Librarybeth sa...

Stefan: thänx!

Marie: tack, och tack själv - det var så kul att ses!!!

Mia sa...

Snyggt! Den kappan... ��

Camillas dagar sa...

Stiligt! Saknar dina dagens. ♥
Ser fram emot en massa cykelpepp/inspo snart - här verkar snön vägra försvinna helt och gatorna är fortfarande grusiga, då än har inte racern fått komma ut.
Glad Påsk!

Librarybeth sa...

Mia: mmm, den är bra fin den :D

Camilla: thänx. Ja, det blir visst inget med det längre....
Japp, Mannen har varit ute med sin hoj men jag har inte hunnit, det börjar bli dags att rulla ut på vägarna! Glad Påsk!