måndag 28 mars 2016

According to insta


Och minsann! Det blev lite jobb i trädgården också denna påskledighet. Jag drog på mig mina snyggaste trädgårdshandskar jag fått av en väninnan och då blev ju trädgårdspysslet både så mycket mer roligt och stimulerande. 
Jag gick fullständigt bzerk på uteplatsen där grässlingorna som ska vara mellan ölandsstenen tydligt har missuppfattat läget totalt och istället önskar växa över stenarna. Det tycker inte jag så nu satte jag P för det. Projektet är långt ifrån avslutat så vi får hoppas på fler soliga och vindstilla söndagar fram över.... om jag inte cyklar eller springer istället.

Förresten så vet jag varför vi bara har två helgdagar per vecka. När man är ledig fler än tre så blir man väldigt fokuserad på att fortsätta vara ledig. Men imorgon kör vi jobba jobbet igen.


3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ovanligt tjusiga handskar för trädgården!

Librarybeth sa...

Spader Madame: gotta stay fashionistagardengirl :D :D

UplayOnline sa...

gotta stay fashionistagardengirl :D :D


เย็ดสาว