torsdag 17 mars 2016

På hotell

Ah. Jag visste väl det.
 Nu rullar tv-programmet Go kväll i hotellteven. Det är alltid det programmet när jag är på hotell i tjänsten.
Underligt.
This is coming to you from Götet. Jag är i trakten pga anledning som stavas jobbet.
Jag har hunnit springa en sväng. Det blev en fin runda bort till Slottsskogen och en sväng där också. Jag har tillåtit mig att stanna och kolla in hus utmed Linnégatan och kollat in en kyrka, en kortis åt hamnen blev det också. Himla trevligt.
Nu är jag hungrig igen så nu måste det nog bli mat.

8 kommentarer:

Marie sa...

Vi kanske är på samma tåg hem? Ska vi ta en fika då? Åker X2000 kl 14.30.

Librarybeth sa...

Marie: haha vad kul Marie! Det gör vi! Samma tåg!!!!

Marie sa...

Jag sitter i vagn 2 plats 16. Kan dock gå direkt till restaurangvagnen om du inte är i samma vagn.

hallinbloggar sa...

Men så trevligt med Göteborg. Och dessutom mina älskade kvarter; Linné, Slottsskogen och Haga. Bäst i Göteborg. Hoppas du har det bra!

Librarybeth sa...

Marie: ska vi ses i bistrovagnen? Jag sitter i vagn 7 - långt fram.

Marie sa...

Ja, jag går dit när jag har visat biljetten

Camillas dagar sa...

Härlig konversation här ovanför. Hoppas att ni hittade på varandra för en fika. :)

Librarybeth sa...

Camilla: haha, visst gjorde vi det! Superkul var det!!!