torsdag 3 april 2014

Amaaazing

Jag jobbade för länge (ska ju ändå inte träna). Sedan hann jag skjutsa hästtjej till stallet, göra risotto och lax i ugn (allt blev torrt eftersom jag tajmade uselt hämtning av hästtjej).
Och inte nog med det; jag sydde fast två, jag upprepar två (2) knappar som suttit löst i en kofta (avskyravskyravskyr den sortens handarbete, eller för att vara mer exakt; allt handarbete).
Sweeet Djisus, vad jag hinner med saker när jag nu inte löptränar.
Wiiiho, vaaad ska jag hitta på imorgon efter jobbet???

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ana en viss ton av bitterhet i rösten. Lugn lugn. Din tid kommer. Tänk så här att du vilar dig i form och kommer tillbaka snabbare än någonsinn.
Fast jag förstår att det är frustrerande.
Karin

Librarybeth sa...

Karin: frustrerad var ordet!!! Men du har rätt, jag vilar! Sedan får vi se om det där med snabbare än någonsin kommer stämma ;D

Fliselin sa...

Det är intressant vilka mängder med annat och vad tomt det är utan träningen. Jag tycker att jag har mängder med tid och förstås mindre stress nu när jag är i viloläge. Jag kör nog sensat på måndag, då det jag nu kallar förkylning borde ha gett med sig.

Librarybeth sa...

Fliselin: ja, plötsligt hinner jag med en massa annat, tydligt bevis på att det faktiskt kräver sin tid, det där med att träna, träna, träna. På gott och ont.