fredag 4 april 2014

Vita byxor

tre vita

tre vita by librarybeth on Polyvore

Det händer att jag blir sugen på vita byxor, mig veterligen har jag aldrig ägt några... trodde jag tills jag kom på mina vita linnebrallor.
Okej, men en annan modell då? Vore inte det lite trevligt, fast jag vet ju att jag har svårt att hålla dem vita.... (mvh signaturen KladdBeth).
Frågan är; de lite mer dressade eller de i jeansmodell.....hmmmm
Och viktigast av allt; när är det ok att dra på sig vita brallor... maj?

7 kommentarer:

pralinen sa...

Jag körde på vita idag, med ylletröja till... Jeansmodell. är dock lite besatt av att hitta ett par i typ chinosmodell...

Fliselin sa...

Jeans eller chinosmodell tror jag på. Man kan ha dem året runt! Inte för att jag själv är bra på det men tycker att det alltid är snyggt på andra.

Camillas dagar sa...

Vill ha ett par vita Please-jeans! Så snyggt... Jag är också hopplös på att spilla, så det är inget bra köp för mig.

Librarybeth sa...

Pralinen: snyggt! Jag tror jag ska testa ett par i jeansmodell...

Fliselin: just det där med snyggt på andra... så har jag också resonerat, ska testa och känna på't lite.

Camilla: snygga modeller men italienska va? Små i stl?! Som sagt inte ett smart plagg för mig men kanske vill-ha på ändå!

IngelaMolly sa...

Jag är likadan; älskar vita byxor men expert på att kladda ner dem ;)

hallinbloggar sa...

Älskar vita jeans och använder dem mycket. Men jag väntar nåt någon månad till. Köpte ett par med gula jeanstrådar som jag gillar mycket. Men mer än en gång går de inte att ha innan de måste tvättas : )

Librarybeth sa...

IngelaMolly: kommer bli lite av ett riskprojekt det här ;D

Hallin: så lär det bli för mig också, vitt är svårt. (Och miljöovänligt alltså )