lördag 3 december 2011

Men hallå

Stökar i köket och upptäcker annat stök i ett av skåpen.
Inser att precis som det finns de som kan det här med att vika handdukar (att jag är handduksfetischist vet ni sedan tidigare) och de som inte kan - så finns det också de som förstår sig på det här med stapla burkar och matlådelådor. Och så den överraskande stora kategorin människor som INTE begriper hur man staplar lådor.
Och jag frågar; hur svårt kan det vara? Vissa storlekar går ju i varandra och så himmelens komplicerat behöver det väl inte vara.
Stapla bara så man slipper bli överfallen när man öppnar skåpsdörren.
Suck, man är så missförstådd som strukturfascist.

6 kommentarer:

mis(s)match sa...

Jag skulle rakt av kunna skriva som du!!

Lisa sa...

Håller vekligen med!
Hälsar en annan strukturfascist.

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag blir alltid överfallen men skyller på att skåpet är byggt felaktigt.

Vesnas vardag sa...

Jag är också strukturfaschist. ;)

Librarybeth sa...

Alla: så bra - nu känns det bättre... man är inte ensam ;)

Mrs J sa...

Klart att burkarna ska stå med sina bästisar! Man kan ju inte bara trycka in alla burkar huller om buller! Tupperware och gamla glassburkar klöser ju ögonen ur varandra om de kommer åt.