onsdag 18 maj 2011

Vårigt och lyxigt värre

Vad ska man säga? Det finns en hemlig bokvän där ute som funderade på vad en fyrbarnsmamma kan behöva! Sweet lord, vad jag känner mig ompysslad! I min påse av vårigt lyx som jag fick igår hittar jag både choklad för gommen och ansiktet (jorå, det blir en uppiggande ansiktsmask). Att jag är nagellacksfantast hade inte undgått min hemliga bokvän, som har så rätt! Just den nyansen av orange har jag inte! Och så doftljus på det! Böcker? Javisst, två titlar av Isabel Allende - och jag som ännu inte stiftat bekantskap den författarinnan!! Så roligt! Det söta blocket med rosa penna kommer också till användning. Revolutionary road har jag i min lilla samling av filmer så den kanske får resa vidare någon gång... för övrigt en ruskigt bra film och bok! Bästa nu rätt så halvhemliga bokvän, jag bugar och tackar för allt!!!!

psst. jag hittar inte till din blogg!

4 kommentarer:

Lisa sa...

Vilken fin present!

Audrey Fenn sa...

Vad roligt att du blev glad!
Hälsningar
från din inte längre så hemliga vän. :)

Librarybeth sa...

Lisa: visst är det!

Audrey Fenn: tack till dig min ohemliga bokvän!! Fantastisk påse!

Camillas dagar sa...

Åh, lyxigt! :)
Det är du värd.