söndag 8 maj 2011

80-talet vart tog du vägen?

Äntligen har jag en kuvertväska!

notera den fräcka collegetröjans tryck tack!
Vilken helg det har varit! Den inleddes med löparkollektivets fredagsmöte. Sedan blev det fixarlördag inför konfirmation idag som toppades med en rejäl 80-talssatsning i form av en hejdundrande rolig fest (stort TACK till födelsedagsbarnet som bjöd in till en sådan fin fest!!). ALLA var jättesnygga i sina 80-talsoutfits. Blogginnehaverskan här lade inget emellan när det gällde blå ögonskugga. Mycket var bara förnamnet. Sent i säng och upp tidigt imorse för konfirmation med lunchbjudning hemmavid efteråt. Inte konstigt att det var extra gött att sträcka ut sig i vilstolen fram emot eftermiddagen... jag avrundar helgen med en löprunda i vacker kvällsol! Hoppas ni haft tid att njuta av sol och värme (ofattbart att det snöade i tisdags!!)

6 kommentarer:

Mrs J sa...

Klockren outfit, hjälp hur vi såg ut! Tack, tack snälla du :-D

IngelaMollly sa...

Snygging! =)

Omentjej sa...

Haha, vad snyggt! Och vilken rolig helg! Jag har också haft det underbart i solen!

Librarybeth sa...

Mrs J: varsågod Mrs J, lite nostalgi kan vara kul - visst var vi snygga!!!

Molly: fett najs! :)

Omentjej: tackar!!!

Villa Frejas bokblogg sa...

Urläckert och klockrent budskap! Det här inlägget missade jag sist jag tittade in.

Librarybeth sa...

Husfrun: :D