fredag 13 maj 2011

Kastar in skorna direkt!


Förrgårdagens typ
Dagens doja


Gårdagens
 

5 kommentarer:

Linda sa...

Ooooh...snyggt! Gillar verkligen "dagens doja". Färgerna är underbara.

Fliselin sa...

Också har man skrivit en kommentar så försvinner den... Irriterande!Håller på med en liten marknadsundersökning innan jag slår till på ett par till träskor. Undrar därför vad det är för märke på dina svarta och naturfärgade träskor. Är det klack? Har hittills hittat fina från Torpatoffeln och Nybrotoffeln.
Ha en bra dag!
Nu åker jag och köper färg till möbler som ska renoveras.

Librarybeth sa...

Linda: jaa, du gillar kulör! En annan gör det också!!! :)

Fliselin: mina svarta och orangaaktiga kommer från Åhléns, det är deras egna märke Complement. Mina natur kommer fr Torpatoffeln (köpte via nätet Have2have) och samtliga har klack på sisådär 7 cm (mätte hela klacken från häl). Både Åhléns och Torpa är bekväma, skulle säga skönare än mina vita Hasbeens men de är väl inte riktigt inkörda än... har du sett ett par röda på Åhléns... grymma men de har högre klack. Torpa är riktigt sköna, testar dem nu... ha en riktigt fin (målar)helg!!!

Fliselin sa...

Tack för hjälpen! Är Åhlénsclogsen från i år? Får kolla in dem i så fall! He he, det är inte jag som ska måla. rbetet lejs ut då det förutom 4 stolar är 2 nattduksbord, en byrå, ett litet bord och ev ett linneskåp. En liten serie som pappas morfar sjorde någon gång på 30-talet kanske. Nu får de en välbehövs uppfräschning! Låter så skönt med löpningen. Tyvärr är jag illa förkyld och får ligga lågt.
Ha det bra!

Librarybeth sa...

Fliselin: nope, Åhlénsclogsen är fr förra men jag har å andra sidan inte kollat om de finns i år också. Skönt att leja bort arbetet! Bra gjort hihi. Krya på dig! Å ha en skön målarfri helg.