onsdag 4 maj 2011

Lunchloppet

På 59 minuter har jag hunnit kasta i mig lunch, smålubba ner till banken och betala till en klasskassa (stan är inte stor men banken ligger baske mig inte nära jobbet), tillbaks igen i hög fart, in på vårt nya snygga HM, byta pyjamas (urk, vilka brallor) till linnebyxor (hurra, vilka brallor), använda rabattkupong och få pengar tillbaka  (hur gick det där till?), reka present (köper imorgon) samt skubba tillbaka till jobbet OCH blogga om det.
Effektivitet säger Linda K. Torr i munnen tillägger jag.
Och självfallet griper jag mig nu an mina arbetsuppgifter med samma iver.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!
Du får gärna skriva ett litet inlägg om vad du gillar och inte gillar, så jag har lite backup när jag sätta ihop ditt paket.

Hälsningar
din hemliga (och lyxiga) vän