måndag 3 maj 2010

Skepp ohoj, jag är i tävlartagen



Löpning, matlagning och läxläsning, vanlig kväll mao.
Kikade in hos Free Fashion Stockholm och hittade en tävling, hoppla då blev jag lite sprallig - se här intill!!!
Blev lite nätshopparsugen och tänkte slå till på en topp i lite sailorstil, tänkte den skulle sitta fint, men ack den var slut i min storlek.
Nu får jag istället ägna mig åt tandborstning av barn, jaa det är tvära kast ibland.

bilden har jag lånat från Free Fashion Stockholm

4 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Åh vad synd...den hade du passat jättebra i. Hoppas du har bättre tur i tävlingen =)

Anonym sa...

JAG VILL OCKSÅ SPRINGA. Istället jobb hela kvällen. Siktar in mig mot imorgon istället. Hoppar man över en lämplig löpdag, blir man extra laddad till dagen därpå - mkt bra. Och jag rätt sugen på sommartid också. Funderar på att ge mig själv lite sommartid i morgon bitti. Sissådär nån timme vore inte helt fel. Japp, så blir det. Tack för inspirationen!!!

Librarybeth sa...

Molly: ja, ibland väntar jag lite för länge med att slå till...

Anonym: keep on running, hoppas på fint löparväder imorgon åt dig!

Pia Wester sa...

Den passar säkert i en annan storlek också ;-)