onsdag 26 maj 2010

Fullkomligt oplanerat


Det hände något här nu.
Jag råkade slinka in i en butik som hade utförsäljning. Och innan jag visste ordet av var jag ägare till en vit skinnkappa. Helt oväntat. Jag förvånade mig själv liksom.
Vit skinnkappa? Har du önskat dig en sådan? (det är mitt alter ego som frågar).
Värsta tokfyndet, vi snackar utförsäljning nu.
Och vem tipsade dig om utförsäljningen och tyckte att du skulle ta en titt, sa maken mjukt när jag ringde och kvittrade om mitt fynd.
Ja, det var ju du, mannen! Tack.

4 kommentarer:

Pia Wester sa...

Du var ju så snygg i den! Själv har jag impulsbeställt hem en beige trenchcoat, vet inte alls varför.

IngelaMollly sa...

Jag önskar att jag också hade en sådan man...han försöker bromsa min shopping ;-) Du är skitsnygg!

Librarybeth sa...

FreeFashionPia: tackar, jag är sjukt mycket förtjust i den!!!

Molly: javisst är det toppen! Men så gillar han verkligen när man gör reafynd ;)

Omentjej sa...

Wow, super, förstår att du är kär!!