lördag 1 maj 2010

Så gick det

Listan från tidigare idag, så gick det.
  • Jag har tokstädat, det var inte kul.
  • Kylskåpet fortfarande tomt.
  • Badrummet blänker. För 17! Ungar, nu vill jag att handfatet ska få glänsa åtminstone till imorgon kväll.
  • Fortfarande trött.
  • Har läst och jäst i soffan. Har givit upp hoppet att få en läsupplevelse med Anna Gavaldas bok och läser nu istället Swärds Till sista andetaget. Gavalda lyckades inte engagera mig för fem öre. Jag är bra gnällig ibland.
  • Ingen middag - ah, hämtmat fick bli lösningen.
Nu borde jag gå och lägga mig men haha jag är vuxen och kan stanna uppe så länge jag vill. Maken har redan somnat och kidsen är på gång.
Jag kanske skulle titta på en film?

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Helt ok, men varför kan inte badrummet får vara rent lite längre? ;-) Lacesso smycken köpte jag ringen ifrån, upptäckte stället genom Tradera.

Omentjej sa...

Blev det någon film? Skönt att summera dagen! Vissa böcker/författare går bara inte att traggla sig igenom.

Librarybeth sa...

Molly: instämmer! Och tusen tack för ringtips!

Omentjej: japp, såg Last chance, Harvey. En söt liten bagatell kan man sammanfatta den filmupplevelsen.