lördag 29 maj 2010

Magic leather

En väninna provade min vita skinnkappa igår kväll (efter tacosittningen).
Hon lämnade sitt betyg;
- Så snygg. Och så lätt och så len, kom det sedan.
Jojo. Den är så len, så len.
- Och vilket snyggt foder!
Jag hoppas jag citerar henne korrekt här nu, men så minns jag det hela men man blir lätt groggy av kappan ;)
Och för den som undrar kan jag tala om att fodret är randigt i blågrå toner och svalt mot huden.
Bäst jag slutar orera om kappan här.
För ögonblicket i alla fall.

4 kommentarer:

Mrs J sa...

Tror att du hade ångrat dig i evigheter om du inte köpt den!

Camillas dagar sa...

Jag är helt insatt och förstående i detta med kärlek till materiella ting. Skön känsla! :)

Anonym sa...

Lyx, jag säger bara lyxkänsla...

Librarybeth sa...

Mrs J: ja, tanken gör mig nästan rädd ;)

Camilla: känns tryggt att det finns fler där ute som känner som jag ;)

Anonym: yes, yes. lite lyx så där ibland är inte så dumt.