torsdag 6 november 2014

Torsdagens

Ute blåser det - och snöar!
Skulle jag få till tidsschemat idag lär det inte bli någon löpning i kortbrallor precis.
Om jag nu hinner träna, det har varit annat varenda dag känns det som och jag får någon slags märkligt klåda i kroppen när jag inte varit ute på ett par dagar.

Och så snön där ute.... känns bekant på något vis och jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker men det blir väl bra det med, typ så.

dagens är favoritkjolen från & Other stories som åker på igen, jag orkade inte leta efter någon annan i mörkret, stickat från Rodebjer

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bara att gilla läget!
(Du behöver inte fundera över varför jag kallade mig för 3512 i förra inlägget. Det är för att jag inte är någon robot. Känns fint att få det bekräftat!)
/Annika

Librarybeth sa...

Annika: prääcis, bara att gilla läget.
Skönt att du inte var en robot :D

Omentjej sa...

Wow, vilken supersnygg kombo!

Camillas dagar sa...

Jag är helt övertygad om att cykelmannen och skidmannen snart får en skid-Libby att blomma ut här på bloggen.
Kom ihåg vem som skrev det först. ;)

Librarybeth sa...

Omentjej: thänx!

Camilla: hahaha, time will tell!!!!