måndag 3 november 2014

Back to Trappan

Jag hade under mina lediga dagar alldeles glömt bort hur mörkt det är om mornarna! Hu. Kolsvart.

Den underliga känslan av jul som jag tjatat om alla dagarna i Warszawa kom plötsligt över mig igen.
I Warszawa, där det för övrigt var bra mycket kallare temperaturer än här, gjorde jag inget annat än att snacka om julmarknader och glögg.
Julen är bäst i november, eller?!

Nu är det ordinary jobbajobbet med allt vad det innebär.
Och måndagens bonus; stallet!


dagens klänning från COS, ett reafynd från oktober

5 kommentarer:

yllet sa...

fin du är idag!

hallinbloggar sa...

Bra semestrar går alltid för fort! Gissar att ni redan är igång att planera en ny; ) Ursnygg klänning! Cos är baske mig bäst!!

Camillas dagar sa...

Fining! Välkommen hem till trappan igen. :D

Fliselin sa...

Vilken härlig klänning! Passar dig så bra!

Librarybeth sa...

Yllet: thänx!

Hallin: de gör ju det. Fattar inte vart tiden tog vägen, men djii vad fint vi haft det. Och det är korrekt, jag är redan igång med nästa resa. Den planeringen påbörjades typ ut till flygplatsen utanför Warszawa :D
Tack, klänningarna fr COS är så mkt jag!!

Camilla: :D tack, ja, nu är jag där igen!

Fliselin: tack, så bekväm och snyggt fall i tyget.