söndag 9 november 2014

37,41

...en jämn och bra siffra liksom.
Så många löpta kilometer cashade jag in denna helg, fredag-söndag.
Lyxigt.
Dagens runda var inte tänkt att bli över milen men det var så fint väder och jag kände att jag ville vara ute och liksom bara... springa.
Sedan kom Mannen hem som varit på annat håll nästan hela helgen och då ville ju han också springa.
Då gjorde jag ärenden och sedan risotto.
Nu orkar jag inget mer och tv-soffan står på kvällens agenda, kanske håller jag mig vaken, kanske inte.
Jag körde nattaxi i natt och la mig klockan tre..... så det känns som det är jag som varit på fest.
Känslan av dagen-efter fast man egentligen stod och plockade ur diskmaskinen vid två för att man lika gärna kunde göra något nyttigt när man ändå var vaken.
Det är som en liten bonus kan man säga när man har tonåringar.

Inga kommentarer: