torsdag 15 maj 2014

Torsdagsvitt

Är'u vaken Libby??
Jaharå. Jag är vaken.
Jag har bara ljus ögonskugga och då ser jag alltid lite nyvaken ut.
Om jag är pigg är en annan femma.
Och om jag hade kul igår med bokcirkeltjejerna i Stokholm?
Jajamän. Det kan man lugnt säga.
Att vara ute på event med bokcirkeln gav mersmak och att vara studiopublik i Babel var riktigt kul! Förutom att det är kul att komma in bakom kulisserna och se hur saker och ting går till var det finemang att sitta där med sin bokcirkeln och lyssna på författarintervjuer och snack om böcker.
Rekommenderas!


dagens vita luciablus frk, ljusa chinosarna kommer på igen

3 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Fint! Så underbart vårligt och fräscht!

Junitjej sa...

Snyggt!

Svar: Det är tur att det finns många sorters bär att välja mellan.

Librarybeth sa...

Garderobenmin: äääntligen kan jag använda min vita blus ;D

Junitjej: tack!! och japp!!!