tisdag 20 maj 2014

Tisdagsplanering

Idag får det bli så här.
Jag tar tåget till grannstaden, möte, tåg tillbaka, jobbajobbet. Cykla hem, skjutsa artisterna till konsert, åka hem. Vänteläget (och här kan jag passa på att gå in i sleep mood eller nåt), åka till konsert.
Sedan har det glunkats om att det måste bli ett Max-mål efter konserten (för det får vi aaaalltid efter de stora konserterna).
Det betyder att jag inte behöver tänka "kvällsmat" idag. Åkej. Då vet jag.

dagens stickade pepparkaksgummetröja från HM (skiiitgammal) brallor de sedvanliga från Monki, clogs från Torpartoffeln

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Looking good! Och maxmål är inte fy skam.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Planering är A och O ;)

Anonym sa...

Gud vad snygg du är!!
Karin

Fliselin sa...

Skönt att slippa tänka på mat. Max är inte fy-skam!

Librarybeth sa...

Spader Madame: thänx ;D nä - Max har utmärkt fiskburgare!!

Iwillnot: en av mina paradgrenar ;d

Karin: vilken egobost, jag rodnar (och tänker "den här gamla tröja!!)

Fliselin: Max e fest!!! :D