måndag 26 maj 2014

Måndagsgrå

Ännu en fantastisk sommarmorgon!
Man bara studsar upp ur bädden och det känns nästan som semester.
Nu är det ju måndag och kommunen vill att jag gör min plikt.
Idag ska yngsta med också, hon ska göra en liten praodag.
När jag frågade henne i gårkväll vad hon trodde om dagen, om det skulle bli roligt svarade hon att hon inte visste det.
- Men jag måste vara snyggt klädd.
?
Så hon valde omsorgsfullt, tror hon tog en randig favorittröja.
Jag valde istället en grå klänning.

dagens klänning COS, halsband & Other stories, armband HM

5 kommentarer:

Anonym sa...

Man blir så pigg och glad att se dig på måndagsmorgonen. Snyggt. Trevlig kortvecka! Nickan

yllet sa...

fin klänning! ser skön ut?

Librarybeth sa...

Nickan: :D åh tack Nickan! Trevlig kortvecka på dig också!!

Yllet: mycket behaglig sak!!!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag har också den klänningen, jätteskön! Fast jag har sytt in den lite, tyckte den var fasligt vid. Och med "jag har sytt in den" menar jag att jag har lämnat in den hos en skräddare.

Librarybeth sa...

Iwillnot: haha, jag skulle heller ALDRIG sätta mig och sy i ett köpeplagg!!! Vilken katastrof. Den är lite vid men jag gillar't. Den är himla comfy!!!